نمای استرچ متال چیست ؟

مانن  ساختار ®طرح نیز با سوراخ مس و آلیاژ مس نوار و سپس کشیدن مواد ساخته شده است. این فلز کشیده شده است و سپس نورد به منظور ساختن سطح ®مسطح. دنده مش انواعتقریبا  در سطوح و ® موجود است . ساختارهای یکنواخت مش دنده نورد مسطح سبکی دلپذیر را به نما می آورد ، به نظر می رسد که ساختار مش در جلوی پس زمینه شناور است. محصولات هنگام نصب در مقابل قسمت های شیشه ای ، امنیت را به شکل زیبایی و همچنین برداشت های جذاب از داخل و خارج فراهم می کند. صفحات خالص دارای ساختاری شبیه پارچه هستند و استحکام و گشودگی آنها را به اندازه مساوی فراهم می کنند - محافظت مکانیکی یک صفحه فلزی باز به علاوه شفافیت حجاب نیمه شفاف. استفاده از به عنوان مش دنده به نمای ساختمان جذابیت می بخشد سبکی، مش ظاهر می شود به شناور در مقابل ساختار در شیشه ای سطوح محصولات ارائه ترکیبی از امنیت و ارزش زیبایی شناختی، تولید برداشت جذاب از داخل و خارج. مختلف TECU®سطوح به صورت مش دنده ای تأثیرات کاملاً منفرد و مشخصی از نور و فضا ایجاد می کند. ساختارهای مش سطوح ® پس از تولید نوارهای مس و آلیاژهای مس ، با استفاده از سوراخ چند برش و کشش بعدی ایجاد می شود. مش فلزی که از این طریق ایجاد می شود از نظر ضخامت ماده توسط نیروهای کششی نیز متمایز می شود و نورد بعدی فلز کشیده ، شبکه دنده تقریباً مسطحی را تولید می کند.
https://facadeexecution.blogsky.com/1399/11/27/post-74/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86
در مجموعه طراحی نمادیزاین  ، مس در نسخه های طبیعی یا تیمار شده خود از مراحل مختلف اکسیداسیون عبور می کند تا به یک ماده "زنده" در حال تکامل تبدیل شود. نه تنها سطح مس را در تمام انواع مختلف خود ارائه می دهد ، بلکه غنی مجموعه با یک سری از آلیاژهای برای برنامه های کاربردی بیشتر و اثرات زیبایی نوآورانه.
بافت های متنوع و پس از اتمام تاثیر فیزیکی مبنی بر لذات جسمانی مس کامل است، و ظهور یک آرایه وسیعی از راه حل های برای فضای داخلی عطا با یک شفاف، پر جنب و جوش، اثر تصفیه شده است. سوراخ سطوح ، ورقهای مش و تخت ، مس رنگی بافته شده برای پارچه های ظریف کار شده ، الگوهای سه بعدی ... و علاوه بر همه اینها ، روش های درمانی سطح ابتکاری که شما شخصاً آرزو می کنید: مات ، خراشیده ، مسواک زده ، براق و حتی موارد دیگر.
با طراحی مجموعه، مس مواد جدید پیشرو برای دکوراسیون داخلی است.
پالت های قیمتی و پر جنب و جوش های ارائه شده توسط طراحی است، اما اولین گام به سوی مناظر جدید را قادر می سازد معماران خلاق و طراحان برای رسیدن به فضای داخلی منحصر به فرد ... مجموعه که به صورت روزانه رشد می کند ، و از سطوح و محصولات جدید سفارشی متناسب با سلیقه و نیازهای پروژه رونمایی خواهد کرد. مس بی زمان و کاملاً مطابق با زمان ما ، مس هر خانه ای را که در آن وارد می شود ، زنده می کند و به آن لمس متمایز و تصفیه شده ای می بخشد. مس را کشف کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد